Letáky
Letáky
SPOČÍTEJTE SI CENU
a objednejte online
Druhy papíru:
Nenatíraný hlazený papír
Typ: Nenatíraný papír
Barva: Bílá
Povrch: Hladký sametový povrch pro vynikající tiskové výsledky
Vysoká kvalita: Nenatíraný hlazený papír nabízí vynikající kvalitu tisku pro každou příležitost, vynikající reprodukci barev a vykreslení detailů
Životnost: Vysoká odolnost proti stárnutí
Nenatíraný hlazený papír, vyrobený z přírodních vláken, je vhodný pro širokou škálu použití. Vysoce kvalitní celulóza zajišťuje vysokou úroveň bělosti a odolnost proti stárnutí.
Papír poskytuje hladký povrch pro jemné detaily a živé barvy, přináší intenzivní zážitek a profesionální prezentaci. S tímto papírem můžete představit svou kreativitu a sdílet své emoce s celým světem – umožní Vám širokou škálu použití díky své všestrannosti a nadčasovosti.
Matná křída
Typ: Matný křídový papír
Barva: Bílá
Povrch: Hedvábný matný povrch
Vysoká kvalita: Ostré a čisté tisky s vynikající reprodukcí barev a detailů
Životnost: Kvalitní materiál s dlouhou životností
Matný křídový papír dodává dokumentům a grafickým materiálům sofistikovaný vzhled s jemným hedvábným povrchem.
Ponořte se do atmosféry, kde se každý obraz stává zrcadlem vašich emocí a každý tisk je cestou k objevení vaší vlastní kreativity.
Lesklá křída
Typ: Lesklý křídový papír
Barva: Bílá
Povrch: Lesklý povrch pro intenzivní a živé barvy
Vysoká kvalita: Ostré a čisté tisky s vynikající reprodukcí barev a detailů
Životnost: Kvalitní materiál s dlouhou životností
Lesklý povrch papíru přidává tiskovým materiálům lesk a eleganci, která je ideální pro marketingové kampaně a reklamní materiály.
Lesklý křídový papír poskytuje reprodukci barev s vysokým kontrastem a sytostí, což vede k živým a atraktivním výsledkům.
Jak objednat:
Jak odeslat objednávku
Objednávku můžete odeslat vyplněním objednávkového formuláře přímo pod kalkulátorem, který rozbalíte pomocí zaškrtnutí políčka „zobrazit objendávkový formulář“.
Pokud objednáváte více produktů, můžete nám objednávku zaslat e-mailem na adresu objednavky@grafikaatisk.cz. Objednávka musí obsahovat fakturační údaje, dodací adresu (pokud je jiná než fakturační), telefonní kontakt, způsob dopravy a souhrn objednávky produktu. Ten můžete jednoduše zkopírovat z objednávkového formuláře.
Tisková data můžete připojit jako přílohu e-mailu. Pokud jsou tisková data větší než 30 MB využijte wetransfer.com nebo uschovna.cz. Názvy zaslaných souborů uveďte v e-mailu.
Jak připravit tisková data
Vaším i naším cílem je bezchybně a profesionálně vyrobená zakázka. Proto je nutné před předáním zakázky do výroby tisková data řádně připravit. Ve správném druhu souboru, ve správném barevném prostoru, ve správném měřítku, ve správném rozlišení a se správným názvem souboru. Zde naleznete informace, jak správně připravit tisková data.
Pokud sami neumíte tisková data připravit nebo si s něčím nevíte rady, kontaktujte nás.
Jak odeslat tisková data
Tisková data do velikosti 30 MB můžete vložit přímo do objednávkového formuláře. Pokud jsou tisková data větší, použijte k jejich zaslání službu wetransfer.com nebo uschovna.cz. Odkaz pro stažení souborů vložte do objednávkového formuláře do pole „Poznámka“.
Doprava
- Osobní odběr Zakázku si můžete vyzvednout na adrese Valtínovská 4, Praha 4
- GLS / Toptrans Zásilky zasíláme po celém území ČR. Zásilky jsou odeslány následující den po ukončení výroby. Termín dodání je zpravidla 1 pracovní den od data předání zásilky přepravci. Cena přepravy je 180 Kč s DPH.
- Kurýr Zásilky zasíláme pouze po Praze. Zásilka je odeslána ihned po ukončení výroby. Cena dopravy se zobrazí v souhrnu objednávky v objednávkovém formuláři.
Platba
- Online platba / Zálohová faktura V pracovní době vám do 2 hodin od obdržení objednávky zašleme e-mailem zálohovou fakturu. Součástí zálohové faktury je i tlačítko pro online platbu. Výrobu zahajujeme po jejím uhrazení.
Již bohatí obchodníci v renesanční Itálii věděli, že pokud je informace důležitá, je třeba ji dát na papír. Tehdy vytvářeli rukou psané zpravodaje, ve kterých referovali o ekonomické a válečné situaci, aby ovlivnili zájem trhu. Církev a boháči používali informační bulletiny, které si nechali za peníze psát a roznášet. V době pokročilé digitalizace stále existují nemalé skupiny Vašich potencionálních zákazníků, které právě tištěný leták osliví nejlépe.