737 880 727

Valtínovská 4, Praha 4

Letáky

Letáky

SPOČÍTEJTE SI CENU

a objednejte online

Druhy papíru:

Typ: Nenatíraný papír

Barva: Bílá

Povrch: Hladký sametový povrch pro vynikající tiskové výsledky

Vysoká kvalita: Nenatíraný hlazený papír nabízí vynikající kvalitu tisku pro každou příležitost, vynikající reprodukci barev a vykreslení detailů

Životnost: Vysoká odolnost proti stárnutí

Nenatíraný hlazený papír, vyrobený z přírodních vláken, je vhodný pro širokou škálu použití. Vysoce kvalitní celulóza zajišťuje vysokou úroveň bělosti a odolnost proti stárnutí.

Papír poskytuje hladký povrch pro jemné detaily a živé barvy, přináší intenzivní zážitek a profesionální prezentaci. S tímto papírem můžete představit svou kreativitu a sdílet své emoce s celým světem – umožní Vám širokou škálu použití díky své všestrannosti a nadčasovosti.

Typ: Matný křídový papír

Barva: Bílá

Povrch: Hedvábný matný povrch

Vysoká kvalita: Ostré a čisté tisky s vynikající reprodukcí barev a detailů

Životnost: Kvalitní materiál s dlouhou životností

Matný křídový papír dodává dokumentům a grafickým materiálům sofistikovaný vzhled s jemným hedvábným povrchem.

Ponořte se do atmosféry, kde se každý obraz stává zrcadlem vašich emocí a každý tisk je cestou k objevení vaší vlastní kreativity.

Typ: Lesklý křídový papír

Barva: Bílá

Povrch: Lesklý povrch pro intenzivní a živé barvy

Vysoká kvalita: Ostré a čisté tisky s vynikající reprodukcí barev a detailů

Životnost: Kvalitní materiál s dlouhou životností

Lesklý povrch papíru přidává tiskovým materiálům lesk a eleganci, která je ideální pro marketingové kampaně a reklamní materiály.

Lesklý křídový papír poskytuje reprodukci barev s vysokým kontrastem a sytostí, což vede k živým a atraktivním výsledkům.

Jak objednat:

Objednávku můžete odeslat vyplněním objednávkového formuláře přímo pod kalkulátorem, který rozbalíte pomocí zaškrtnutí políčka „zobrazit objendávkový formulář“.

Pokud objednáváte více produktů, můžete nám objednávku zaslat e-mailem na adresu objednavky@grafikaatisk.cz. Objednávka musí obsahovat fakturační údaje, dodací adresu (pokud je jiná než fakturační), telefonní kontakt, způsob dopravy a souhrn objednávky produktu. Ten můžete jednoduše zkopírovat z objednávkového formuláře.

Tisková data můžete připojit jako přílohu e-mailu. Pokud jsou tisková data větší než 30 MB využijte wetransfer.com nebo uschovna.cz. Názvy zaslaných souborů uveďte v e-mailu.

Vaším i naším cílem je bezchybně a profesionálně vyrobená zakázka. Proto je nutné před předáním zakázky do výroby tisková data řádně připravit. Ve správném druhu souboru, ve správném barevném prostoru, ve správném měřítku, ve správném rozlišení a se správným názvem souboru. Zde naleznete informace, jak správně připravit tisková data.

Pokud sami neumíte tisková data připravit nebo si s něčím nevíte rady, kontaktujte nás.

Tisková data do velikosti 30 MB můžete vložit přímo do objednávkového formuláře. Pokud jsou tisková data větší, použijte k jejich zaslání službu wetransfer.com nebo uschovna.cz. Odkaz pro stažení souborů vložte do objednávkového formuláře do pole „Poznámka“.

  • Osobní odběr
    Zakázku si můžete vyzvednout na adrese Valtínovská 4, Praha 4
  • GLS / Toptrans
    Zásilky zasíláme po celém území ČR. Zásilky jsou odeslány následující den po ukončení výroby. Termín dodání je zpravidla 1 pracovní den od data předání zásilky přepravci. Cena přepravy je 180 Kč s DPH.
  • Kurýr
    Zásilky zasíláme pouze po Praze. Zásilka je odeslána ihned po ukončení výroby. Cena dopravy se zobrazí v souhrnu objednávky v objednávkovém formuláři.
  • Online platba / Zálohová faktura
    V pracovní době vám do 2 hodin od obdržení objednávky zašleme e-mailem zálohovou fakturu. Součástí zálohové faktury je i tlačítko pro online platbu. Výrobu zahajujeme po jejím uhrazení.

Již bohatí obchodníci v renesanční Itálii věděli, že pokud je informace důležitá, je třeba ji dát na papír. Tehdy vytvářeli rukou psané zpravodaje, ve kterých referovali o ekonomické a válečné situaci, aby ovlivnili zájem trhu. Církev a boháči používali informační bulletiny, které si nechali za peníze psát a roznášet. V době pokročilé digitalizace stále existují nemalé skupiny Vašich potencionálních zákazníků, které právě tištěný leták osliví nejlépe.

INSPIRUJTE SE

realizacemi našich klientů